SANYTOL Dezinfekčný a deodoračný prípravok na tkaniny 500ml

• Dostupnosť: Na sklade (14ks)
  • Odstraňuje zápach z cigariet, zvierat a varenia
  • Špeciálne vyvinutý na tkaniny
  • Objem 500ml
3,44€ s DPH

Viete o tom, že mikróby prítomné v textilných vláknach sú príčinou zápachu a môžu spôsobiť choroby alebo podráždenie pokožky? Sanytol, odborník na dezinfekciu bez chlóru, vyvinul dezinfekčný prípravok na odstraňovanie zápachu na tkaniny, ktorý pôsobí do hĺbky, aby odstránil baktérie, plesne a vírusy. Odstraňuje aj zatuchnutosť, pach tabaku, zvierat, kuchynské pachy a vráti vášmu oblečeniu sviežu vôňu čistej bielizne. Vďaka systému veľmi jemného rozprašovania uvoľňuje malé kvapôčky, ktoré umožňujú veľmi rýchle sušenie. Dezinfekcia a odstránenie nepríjemných pachov z ťažko prateľných tkanín alebo z tkanín, ktorými nemožno hýbať: záclony, koberce, pokrovce, vankúše, pohovky, kabáty, obleky, klobúky, poťahy do automobilov, športové tašky, ... Prípravok ma trojitý účinok: - Prípravok proti baktériám podľa normy EN 13697 (5 min), - Prípravok na ničenie plesní podľa normy EN 13697 (15 min), - Prípravok proti vírusom podľa normy EN 14476 (5 min) na vírus A typu H1N1. Odstraňuje napríklad: Escherichia coli, Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus aureus, Enterococcus hirae, Candida albicans, Aspergillus niger, vírus chrípky A, ...