WEXOR Antibakteriálny a dezinfekčný prací gél Igienizzante 750ml 25 praní

Novinka- 28%
WEXOR Antibakteriálny a dezinfekčný prací gél Igienizzante 750ml 25 praní
  • Dostupnosť: Na sklade (23ks)
  • Taliansky hygienický prací gél vysokej kvality
  • Zvýšená schopnosť ničiť alebo zabraňovať šíreniu mikroorganizmov, baktérií alebo vírusov
  • Dezinfekčný prostriedok na biele a farebné prádlo
  • Odstraňuje nepríjemné pachy a dodáva oblečeniu jedinečný čistý tón
  • Obsahuje špeciálne enzýmy, ktoré oživujú farby
  • Hĺbkové čistenie a svieža vôňa
  • Neobsahuje fosfáty, silikáty a alkálické zlúčeniny
  • Objem 750ml
  • Počet pracích dávok: 25
6,49€ s DPH
8,99€ s DPH

Zvýšená schopnosť ničiť alebo zabraňovať šíreniu mikroorganizmov, baktérií alebo vírusov, čím sa zabezpečuje čistota a bezpečnosť prostredia alebo predmetov. Prací gél Wexor označený ako igienizante je navrhnutý tak, aby poskytoval vysokú úroveň hygieny a dezinfekcie. WEXOR Gran Bucato Antibakteriálny a dezinfekčný prací gél Igienizzante 750 ml - 25 praní je výkonný prací prostriedok navrhnutý na zvýšenú schopnosť ničiť alebo zabraňovať šíreniu mikroorganizmov, baktérií alebo vírusov na vašom prádle. Tento dezinfekčný prostriedok je vhodný nielen pre biele, ale aj farebné prádlo, čo z neho robí univerzálny produkt pre vašu domácnosť. Jeho účinné zloženie odstraňuje nepríjemné pachy a dodáva vašemu oblečeniu jedinečný čistý tón, čo znamená, že vaše prádlo bude nielen čisté, ale aj svieže voňavé. Obsahuje špeciálne enzýmy, ktoré oživujú farby, čím sa zabezpečuje, že vaše farebné kusy zostanú žiarivé a živé aj po mnohých praniach. Tento prací gél tiež ponúka hĺbkové čistenie a zanecháva na prádle sviežu vôňu, čo z neho robí ideálny prostriedok na udržanie vašich odevov v dokonalom stave. Okrem toho neobsahuje fosfáty, silikáty a alkálické zlúčeniny, čo z neho robí bezpečnú voľbu pre vašu rodinu a životné prostredie. S objemom 750 ml poskytuje tento produkt dostatok práčiek pre 25 praní, čo z neho robí ekonomickú voľbu pre vašu domácnosť. S WEXOR Antibakteriálnym a dezinfekčným pracím gélem Igienizzante môžete mať istotu, že vaše prádlo bude nielen čisté, ale aj dezinfikované a svieže voňavé po každom praní.